سایت و فروشگاه رسمی کارواش خانگی اصل

خرید اینترنتی کارواش خانگی جت مینی ، خرید پستی کارواش خانگی جت مینی ، قیمت کارواش خانگی جت مینی

سایت و فروشگاه رسمی کارواش خانگی اصل

خرید اینترنتی کارواش خانگی جت مینی ، خرید پستی کارواش خانگی جت مینی ، قیمت کارواش خانگی جت مینی

التهاب مثانه کودکان

التهاب مثانه و راههای درمان ان

التهاب مثانه،درمان التهاب مثانه,التهاب مثانه در زنان,التهاب مثانه در مردان,التهاب مثانه چیست,

التهاب مثانه سیستیت,التهاب مثانه کودکان,داروی التهاب مثانه

یکی از دلایل ایجاد التهاب مثانه عفونت می باشد که در زمان ادرار کردن همراه با درد و سوزش است.

التهاب مثانه،درمان التهاب مثانه

التهاب مثانه در اثر عفونت ایجاد مى‌شود. باکترى معمولاً از طریق پیشابراه وارد مثانه مى‌شود. در نتیجه عفونت مثانه به علت کوتاه‌تر بودن پیشابراه در زنان بیسیار شایع‌تر است. بنابراین تعجبى ندارد که عفونت مثانه و معمولاً در اثر آمیزش جنسى و به‌دلیل وارد شدن فشار به پیشابراه که ممکن است باکترى‌ها را به‌طرف بالا و مثانه براند، ایجاد شود. این عارضه اغلب هنگام حاملگى به‌دلیل فشار جنین روى مثانه و ایجاد انسداد موقتى نیز بروز مى‌کند. عفونت‌هاى مثانه در مردان نادر هستند و در صورت بروز اغلب با عفونت‌هاى غدّه پروستات (به مبحث اختلالات غده پروستات مراجعه کنید) یا سنگ‌هاى مثانه همراه هستند.

التهاب مثانه،درمان التهاب مثانه
علائم
عفونت مثانه درد و سوزش هنگام دفع ادرار و تمایل مکرر به دفع ادرار به مقدار اندک است. شما اغلب یک درد سوزشى را زیر ناف در محلى که مثانه قرار دارد، احساس مى‌کنید. تب و ادرار خونى شایع نیستند و در صورت بروز لازم است فوراً به پزشک بروید.

التهاب مثانه،درمان التهاب مثانه
درمان
مقادیر زیادى آب بنوشید و مثانه خود را تا حد امکان خالى نمایید. مصرف محلول نصف قاشق چایخورى جوش شیرین در نصف لیوان آب هر ۳ تا ۴ ساعت ممکن است به قلیائى کردن ادرار شما کمک کند. این درمان را بیش از ۴۸ ساعت ادامه ندهید. پزشک ممکن است آنتى‌بیوتیک تجویز کند که فوراً علائم را برطرف مى‌کند. پزشک ممکن است یک مسکن ادرارى نیز تجویز کند که تنها تا زمان وجود سوزش ادرار مصرف مى‌شود. عفونت‌هاى مثانه در مردان انجام آزمایش‌هائى را براى کشف علت زمینه‌اى عفونت الزامى مى‌‌ کند.

التهاب مثانه،درمان التهاب مثانه
پیشگیرى

زنان باید بعد از اجابت مزاج، خود را از جلو به عقب تمیز کنند تا از تماس مواد مدفوعى با مهبل جلوگیرى کنند. زنان بعد از آمیزش جنسى فوراً مثانهٔ خود را خالى کنند تا باکترى‌هائى که ممکن است

وارد پیشابراه شده باشند، با جریان ادرار شسته شوند.

این بیماری در زنان شایع تر از مردان است.

التهاب مثانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.