سایت و فروشگاه رسمی کارواش خانگی اصل

خرید اینترنتی کارواش خانگی جت مینی ، خرید پستی کارواش خانگی جت مینی ، قیمت کارواش خانگی جت مینی

سایت و فروشگاه رسمی کارواش خانگی اصل

خرید اینترنتی کارواش خانگی جت مینی ، خرید پستی کارواش خانگی جت مینی ، قیمت کارواش خانگی جت مینی

علائم التهاب زبان

علائم التهاب زبان

♦ سخت جویدن و بلع مواد غذایی و صحبت کردن نشانه های التهاب زبان است. ♦ نشانه دیگری از التهاب نرمی سطح زبان، زخم و ضعف آن است. ♦ تغییر رنگ زبان نیز نشانه ای از التهاب زبان است، اگر رنگ زبان بی رنگ است، به دلیل آنمی مرگبار رخ داده است. اگر رنگ زبان قرمز بلند باشد، به دلیل کمبود ویتامین های گروه B رخ می دهد. ♦ تورم دهان، احساس سوزش در دهان و نوک زبان نیز علائم التهاب زبان است. ♦ علائم التهاب زبان شامل دهان خشک، کاهش بزاق و کاهش میزان سلامت دهان است. ♦ یکی دیگر از علائم التهاب، افزایش تشنگی است. ♦ گلودرد و از دست دادن طعم نیز علائم التهاب زبان هستند.
التهاب زبان و مصرف مواد مخدر

- برای درد کم، التهاب، می توانید از داروهای غیر تجویزی مانند دهانشویه بیهوشی یا استامینوفن استفاده کنید. - ممکن است برای عفونت و درد التهاب زبان، آنتی بیوتیک یا بیحسی موضعی تجویز شود.
عفونت غدد بزاقی
Related image

عفونت غدد بزاقی هنگامی اتفاق می افتد که یک عفونت باکتری یا ویروسی بر لوله سل یا مجرای بزاقی تاثیر می گذارد. عفونت ممکن است جریان بزاق را کاهش دهد که می تواند به دلیل انسداد یا التهاب بزاق باشد. بزاق به هضم و تجزیه غذا کمک می کند و پاکی دهان را حفظ می کند. از بین بردن باکتری ها و ذرات غذا و کنترل سطح باکتری های خوب و بد در دهان کمک می کند. عفونت غدد بزاقی: عفونت غدد بزاقی معمولا با عفونت باکتریایی ایجاد می شود. استافیلوکوکوس اورئوس شایع ترین علت عفونت است. علل دیگر عبارتند از: Haemophilus influenzae Streptococcus pyogenesis Escherichia coli این عفونت باعث انسداد یا التهاب غدد بزاق می شود. ویروس ها و سایر بیماری ها همچنین می توانند تولید بزاق را کاهش دهند، از جمله: اوریون یک عفونت ویروسی عفونی است که در میان کودکان مبتلا به ایدز آسیب دیده است. ویروس HIV-1 و ویروس های مختلف آنفولانزای I و II سالیوی که توسط تومور سندرم موکوس مسدود شده است، یک بیماری خود ایمنی است که باعث خشکی دهان کمبود آب سوء تغذیه سر و گردن درمان صرع و بهداشت دهان و دندان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.